lördag 5 mars 2011

Revansch

Nu är jag klar med min kursuppgift-film: Förebild.
Nu har jag fått revansch. Förra gången jag gav mig på att filma hade jag så kassa apparater till hands att jag inte kunde få ljud och bild att fungera samtidigt. Det blev en Photostory i MovieMaker...
I mina ögon ser alla videoapparater likadana ut, men det är tydligt att det är skillnad innanför det där silvriga yttre...

Jag har den här gången även lyckats lägga röst och musik samtidigt. Ett stort tack till min okända välgörare Carolin som så snällt gav mig tips när jag skrev om mina bekymmer i mitt förra filmprojekt.

Här är en länk till PIM och den anvisning hon hänvisade till.

Också ett stort tack till min Mattias <3 som om igen hjälpt mig med musiken.

1 kommentar:

  1. Å bra blev den, den gjorde min dag Elisabet! Ska bli en fröjd att se den igen i veckan :)

    SvaraRadera